Tour of Scotland 17 juni

Zit momenteel Braveheart te kijken. De film, over Schotland en je ziet er ook al plekken waar je doorheen bent gefietst, zoals de slag bij Stirling. Het kasteel heb ik op de eerste dag gezien.
Het weer was bewolkt vandaag, maar droog. Na het ontbijt 🍳 op de fiets gestapt, voor een kleine tocht vandaag. 40 km stond er slechts op de planning. De route ging door de heuvels en bos en wederom langs enkele meertjes om uit te komen in Fort Augustus, aan de oevers van het beroemde meer van Loch Ness, maar tot op heden, 9 uur en 57 minuten nog geen monster gezien. Dat moet dus morgen gebeuren, zal de camera in de aanslag houden, gedurende de dag morgen, want als ik de foto maak van het monster 👹,  word ik wereldberoemd.
Om 11 uur was ik al in Fort Augustus, maar kon nog niet inchecken, want ik had aangeven, dat ik pas tegen vijf uur zou aankomen. Toen nog maar een rondje gelopen, door de heuvels en het bos, 12 km.
Verder weinig gedaan vandaag. Als ik zo naar buiten kijk, klaart het op, dus zou de zon wel eens kunnen gaan schijnen morgen. Dat is ook alweer een aantal dagen geleden.
Morgen 💯 km fietsen langs Loch Ness.

image

image

Geef een reactie

